ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه در بیانیه ۱۳ آبان شورای ائتلاف سمنان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‌ای با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی کرد.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف استان سمنان به مناسبت روز استکبارستیزی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان در تاریخ این مرز و بوم، یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به روشنگری و مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند و به آیندگان نشان دادند تاریخ را اتفاقات نمی‌سازد، بلکه تاریخ یک ملت حاصل از خودگذشتگی‌های انسان‌های با اراده‌ای است که جان و مال خود را فدای آرمان و اهداف مقدس‌شان می‌کنند.

۱۳ آبان نماد قدرت ایران بود در برهه ای که تمام دنیای استکبار کمر به خم کردن و شکستن نهال انقلاب بسته بود. در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی توانستند اقتدار و حماسه‌ای کم‌ نظیر در تاریخ خلق کنند و بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان بکشند.

یوم الله۱۳آبان امسال با بمباران و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه مصادف شده است. جنایات ده‌ها ساله رژیم کودک‌کش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن در فلسطین اشغالی به خوبی روشن می‌سازد خصومت دولت‌های مستکبر تنها به جمهوری اسلامی ایران اختصاص نداشته، بلکه هر کجا که منافع آنان اقتضاء نماید، با برداشتن نقاب دروغین حمایت از حقوق بشر، بیشرمانه به کشتار و نسل‌کشی علیه مردم غیرنظامی و کودکان بی‌گناه دست می‌زنند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی کامل از جبهه مقاومت و همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه و محکوم نمودن و اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم پوشالی صهیونیستی و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای والامقام، از تمام مردم مومن و انقلابی استان سمنان دعوت می نماید تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمائی عظیم یوم ۱۳ آبان سال جاری حماسه ای جاودان خلق نمایند و بار دیگر توطئه ها و آرزوهای پلید دشمنان را نقش بر آب کنند.

کد خبر 1759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدرضا هادی پور IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    شورای اتتلاف باید پناهگاه وخط دهنده سیاست اسلام انقلاب و ولایتمداران باشد